Ready to becomeTechnical Support Engineer?

Short description

Je bent verantwoordelijk voor het beheren en ondersteunen van escalaties van het serviceteam. Je zorgt voor dagelijkse ondersteuning, in samenwerking met de verschillende afdelingen. Je lost systeemkwaliteitsproblemen en technische problemen op en rapporteert voor een verbetering van servicekwaliteit. Je voert veld tests en installaties uit op verschillende locaties. On-site ondersteuning in het buitenland maakt ruim deel uit van je takenpakket. Je staat in voor het coördineren van de creatie van technische documenten, handleidingen en klantengidsen. Je ontwikkelt en geeft printertraining aan de service engineers. Daarnaast bied je ook ondersteuning voor reserveonderdelen, het produceren en bijwerken van tekeningen van onderdeelnummers, en samenwerken met de supply chain voor aanbevelingen. Je houdt het veld op de hoogte van updates en nieuwe reserveonderdelen via onze onderdelenwebtools.

Expertise

Engineering

Region

antwerpen

WHAT'S IN IT FOR YOU

Een toonaangevende wereldwijde speler die trends zet in innovatie, technologie, gezondheid en groene waterstof.

Expectations

Je bent in het bezit van een hoger diploma elektromechanica, mechanica, elektronica.Bij voorkeur kan je een eerste ervaring in een technische rol voorleggen. Je spreekt en schrijft vloeiende in de Engelse taal. Kennis van andere talen is mooi meegenomen. Reizen naar het buitenland schrikt je niet af. Je bent technisch, maar ook communicatief. Klantencontact maakt immers groot deel uit van je takenpakket. Je hebt zin om een specifieke niche aan te leren en engagement te geven op lange termijn. 
Dusty background image